21.07.2014

მოდული 6

ამჯერად ვიმუშავე ჩვენი პროექტის გეგმის იმ პუნქტზე რომელიც ითვალისწინებდა დიფერენცირებულ სწავლებას. მისი შემადგენელი კომპონენტებია:   სპეციალური საჭიროებები, არაქართულენოვანი მოსწავლეები  (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური),  მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები.

კიდევ ერთხელ გადავხედე სავარაუდო ნაშრომს, შეფასების რუბრიკებისა და სასწავლო მიზნების შესაბამისობას. გამოვიყენე პორტფოლიოს რუბრიკა, რომელიც განთავსებულია რესურსების ჩანართის ჯგუფში შეფასებები  და გადავხედე ჩემი  პროექტის გეგმას შევსებისა და შესწორების მიზნით

Комментариев нет:

Отправить комментарий